Eerste berichtje - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Vera - WaarBenJij.nu Eerste berichtje - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Vera - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

09 Januari 2013 | Thailand, Ko Pha Ngan

Hallo allemaal! Ff proberen of en hoe dit werkt!

Ben veilig geland na lange reis. Vannacht eertien uur geslapen! Vandaag de boel verkend en wat geshopt en gewandeld en een (niet geweldige) massage gehad. Zit nu aan mn eerste Stinga bier en Taai green curry en mn tablet maakt rare correcties :-).

Info voor wie me wil mailen, gebruik svp veralotters @mail.com. Mijn tiscalimail kan ik wel ontvangen , maar niet beantwoorden...

Tot zover! Xxxxxxxxx

  • 09 Januari 2013 - 16:34

    Rein Van Zwol:

    Schat! Wat doe je toch een mooie dingen! Jij helemaal daar en wij hier in een kletsnat, waterkoud Nederland. Dit gemail heeft iets weg van de grensloosheid van onze geest. Afstanden zijn er alleen in het stoffelijke. Geinig! Ik houd je in de smiezen (op mijn manier). Doe voorzichtig en open je! Kus van Rein .-

  • 10 Januari 2013 - 09:25

    Anne Vink:

    Hoi lieve Vera,

    Ik kijk uit naar je verhalen. En Thaise massage beviel mij ook niet zo goed, veel te hard :-)
    Ben benieuwd waar je nu zit? Leuk om er plaatsnamen bij te hebben.

    Dikke knuffel, Anne

  • 10 Januari 2013 - 19:01

    Gea Lunsing:

    Lieve Vera, wat fijn om van je allereerste ervaringen te horen! Ben zo benieuwd wat je nog meer gaat beleven. Ik beleef het graag met je mee. Ik wens je veel plezier, nieuwe inzichten, prachtige contacten, hug Gea

  • 11 Januari 2013 - 10:55

    Anne Vink:

    Nog even een vraagje Vera, is dat e-mail adres correct wat je bovenaan vermeld? veralotters @mail.com ???
    Ik kreeg het namelijk terug , is het soms gmail.com?

    xx

  • 11 Januari 2013 - 13:49

    Vera:

    @Anne en iedereen, het juiste mailadres is veralotters @mail.com! Tnx Anne!

  • 11 Januari 2013 - 13:51

    Vera:

    Zonder spatten, veralotters@mail.com. Tablet denkt teveel na...

  • 11 Januari 2013 - 13:52

    Vera:

    Spatie :-)

  • 11 Januari 2013 - 14:01

    Clara:

    Sawadee Peer,
    Heb je ook al ontdekt hoe je foto's kunt opnemen? Jouw beelden gaan me helpen de koude en grijze Hollandse winter door te komen. Geniet ervan daar. Liefs, clara

  • 11 Januari 2013 - 16:19

    Vera:

    veralotters@gmail.com! Gmail dus! Heb de tablet getemd :-)

  • 17 Januari 2013 - 13:40

    Pingela:

    Peertje! Heerlijk je eerste berichten vanuit Thailand te lezen! Benieuwd naar je volgende update - wij maken ons hier op voor een weekend vol schaatsplezier xxx Ping

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Actief sinds 27 Dec. 2012
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 23643

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Thailand-Laos-Cambodja

Landen bezocht: