Lime 'n Soda - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Vera - WaarBenJij.nu Lime 'n Soda - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Vera - WaarBenJij.nu

Lime 'n Soda

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

11 Januari 2013 | Thailand, Ko Pha Ngan

Zo, daar ben ik weer even! Het is nu dag 5 van de 80! Ik ben nu wel min of meer geland. Had veel last van jetlag: eerst een nacht van 14 uur slaap, vervolgens een nacht helemaal niet geslapen, vannacht weer een goeie nacht. M'n eerste dip ook gisteravond gehad, oef wat een herrie in m'n hoofd, twijfels, angsten, tranen ( eh, hoe zat het ook weer met die kraamtranen, 4e dag toch?) boehoe :-(

Edoch na duisternis komt altijd weer licht en vandaag was cq is een heerlijke dag! Eerst yoga (pittig en goed!), toen super brunch (zie foto's), beetje shoppen, oase nieuwe slippers, weldadige massage bij Siam healing centre, koud Singha biertje uit plastic beker, curry eten en nu weer wat beleggen. Is vreselijk vermoeiend typen op dat zelfdenkende ding, waarbij ik handmatig alle gekke dingen moet corrigeren. Heb nog niet uitgevoerd hoe ik dat kan uitzetten, iemand een tip? Samsung Gallaxy smart 'n sexy :-(!

Omdenken: ik tien gewoon door en laat t apparaat zn gang gaan :-(, ns kijken wat er dan komt te staan! Hebben jullie ook lol van mijn ergernissen , haha!

Morgen ga ik voor tien dagen in retraite. Yoga, meditatie, detox en volunteeren. Ben benieuwd! Ik logeren daar share house, kom ik weer onder de mensen... Ik zal de komende tijd wat minder online zijn denk ik, tenzij er WiFe is op Monte Vuist. Grappig hij maakt vuist van vista :-), zie ik nu.

Ik heb een paar foto's gemaakt , zal ze zo opladen, zie album of bij dit bericht !

Wil je me persoonlijk mailen, gebruik dan veralotters@gmail.com, die kan ik lezen en beantwoorden!

Voor nu veel liefts van mij, XxxxxXxxxxxxxxxx

  • 11 Januari 2013 - 17:44

    Vera :

    Ps bijna alle :-( in bovenstaand bericht moeten :-) zijn, behalve die achter boehoe. En wat een rare fouten, echt een klein drama voor een taalperfectionist, aarch. Nou ja, loslaten maar, als de essentie maar overkomt. Detail nog: over het stukje heb ik bijna twee uur gedaan!! Geduld is een schone zaak. Volgende keer good old internetcafe :-). Xxx

  • 11 Januari 2013 - 17:44

    Vera :

    Ps bijna alle :-( in bovenstaand bericht moeten :-) zijn, behalve die achter boehoe. En wat een rare fouten, echt een klein drama voor een taalperfectionist, aarch. Nou ja, loslaten maar, als de essentie maar overkomt. Detail nog: over het stukje heb ik bijna twee uur gedaan!! Geduld is een schone zaak. Volgende keer good old internetcafe :-). Xxx

  • 11 Januari 2013 - 17:44

    Vera :

    Ps bijna alle :-( in bovenstaand bericht moeten :-) zijn, behalve die achter boehoe. En wat een rare fouten, echt een klein drama voor een taalperfectionist, aarch. Nou ja, loslaten maar, als de essentie maar overkomt. Detail nog: over het stukje heb ik bijna twee uur gedaan!! Geduld is een schone zaak. Volgende keer good old internetcafe :-). Xxx

  • 11 Januari 2013 - 17:47

    Vera :

    En waarom plaatst ie mijn reactie nou drie keer??! Ik overweeg luchtpostpapier :-)

  • 11 Januari 2013 - 21:12

    Marion & Leo:

    Yammie brunch! Meteen heb ik weer zin in banana pancakes... Hier gaat het dit weekend vriezen. Ook moet ik de hele zaterdag werken. Dus ik ga lekker met je meeleven. Zelfs met de kraamtranen. Veel liefs!

  • 13 Januari 2013 - 12:20

    Gonny De Winter:

    Hoi lieve Vera, nu al zo veel belevenissen en emoties. Schat, doe het rustig aan, er gaat nog zo veel komen. Geniet er van, dan gaan wij hier van de vorst, ijs en de sneeuw genieten. Veel liefs en strerkte van Gonny

  • 13 Januari 2013 - 22:19

    Nelly:

    Pak elke dag heel rustig en geniet in wat je doet op dat moment !

  • 16 Januari 2013 - 16:20

    Liesbeth:

    Dus... je bent nu in retraite! Alweer bijna eruit ;)


  • 17 Januari 2013 - 13:43

    Pingela:

    Hmmm.... heb ook wel zin in een Singa biertje!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Actief sinds 27 Dec. 2012
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 23645

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Thailand-Laos-Cambodja

Landen bezocht: